به وب سایت دکتر آرمین احمدنژاد خوش آمدید.

• info@drahmadnezhad.ir
  • 07136271814__09170753349
خدمات ارائه شده

خدمات دندانپزشگی دکتر آرمین احمدنژاد

ما با کیفیت ترین خدمات درمانی را با بهترین قیمتها و با بهترین مواد دندانپزشکی با پشتوانه علم و دانش و تجربه کاری خود به شما عزیزان ارائه میدهیم و هدف کاری ما سلامت شما و ارائه بهترین خدمات ممکن به شماست .

در این مرکز درمانی تمام خدمات دندانپزشکی برای شما عزیزان ارائه میگردد.

دندانپزشکی کودکان

تمام خدمات دندانپزشکی کودکان از جمله فلوراید تراپی.پالپوتومی.پالپکتومی .ترمیمی.کشیدن و ....برای کودکانی که همکاری میکنند صورت میپذیرد

روکشهای دندانی

انواع روکشهای دندانی از جمله لامینیت چینی و روکشهای تمام چینی و روکشهای تمام چینی با بیس زیرکونیا و روکش فلز چینی تمام فلز و مرلند و... صورت میپذیرد

خدمات ترمیم دندان

ترمیم و بیلدآپهای دندانی و کرآن ترمیمی با مواد همرنگ دندان یا کامپوزیت از بهترین مواد آسیایی اروپایی و آمریکایی و آمالگام از برندهای معتر اروپایی صورت میپذیرد

جراحی ها و کشیدن دندان

تمام جراحیهای دهان و دندان از جمله جراحی افزایش طول تاج.جراحی نسج سخت و نرم و کشیدن دندانها وو کورتاژهای لثه و ... در این مرکز صورت میپذیرد

درمان ریشه دندان

درمان ریشه یا عصب کشی با جدیدترین متدها و با ابزارهای روتاری و دستی و دستگاههای پیشرفته موتور روتاری و اپکس فایندر و تکنیکهای نوین رادیوگرافی و آپچوریشن ریشه و بهترین سیلرها صورت میپذیرد

جرم گیری و کورتاژ

ایمپلنتهای دندانی

دندانهای از دست رفته، براحتی با ایمپلنت جایگزین و زمان کاشت آنها از یک ترمیم کمتر است. ما با برندهای معتبر جهانی بسته به خواسته و شرایط استخوان فک شما زیبایی و کارایی دندانها را باز میگردانیم.

دندانپزشکی زیبایی

لبخند زیبا حق شماست. ما با ایده آل ترین حالت ممکن و کم آسیب ترین روشها و بهترین برندهای کامپوزیت زیبایی در کارهای کامپوزیت لامینیت و مواد سفید کردن دندانها و کار با بهترین لابراتوآرها برای لامینیتها و روکش های سرامیکی. این حق را به شما خواهیم داد

مراقبت عمومی دندان

زیبایی دندانها

ایمپلنت و روکش

مراقبت فوری دندان

آیا دردهای شدید و مشکلات حاد دندانی دارید؟

ما برای کمک به شما اینجا هستیم!

در موارد اورژانس و با دردهای حاد دندانی بهتر است فقط درمانهای اورژانس صورت بگیرد زیرا ممکن است مشکل از دندانی که احساس میکنید مشکل دارد نباشد و این درد منشا دیگری داشته باشد لذا بهتر است ابتدا با دارو درمانی  و یا حرارت درمانی درد آرام شده و سپس با معاینه دقیق کلینیکی و رادیوگرافیکی درمان صورت پذیرد.

• آرامش و اطمینان
  • دارو درمانی